Büyükşehir Belediyesi, sürdürdüğü yoğun mesaiyle Kaynarca ulaşımında yeni bir
dönemin başlangıcını yapıyor. 15 gündür devam eden hummalı mesai ile YOLBAK
ekipleri sırasıyla Fahrettin Azak Caddesi ile Kertil’de ulaşımı sil baştan yeniledi ve
Müezzinler’deki 6 kilometrelik grup yolunu 8 bin ton asfaltla yeni yüzüne
kavuşturmak için mesai harcıyor. Bölgedeki çalışmalar bittiğinde ilçe ulaşımı
konforlu, güvenli bir yapıya kavuşacak.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, şehrin ulaşım altyapısını güçlendirmek için kırsal
alanlarda ve şehir merkezinde başlattığı asfalt atağı Kaynarca’da etaplar halinde bir bir
hayata geçiyor.
16 ilçeye eşit hizmet anlayışı ile yürütülen çalışmalar kapsamında, 15 gündür Kaynarca’da
bulunan Yol Bakım, Altyapı ve Koordinasyon Dairesi (YOLBAK) Başkanlığı ekipleri
Kaynarcalı vatandaşların konforlu ve güvenli ulaşımı için ter döküyor.
Kritik güzergahlar sil baştan
15 gün önce Şehit Fahrettin Azaklı Caddesi’nde başlayan sıcak asfalt çalışmaları, Kertil
Mahallesi-ilçe merkezi güzergâhı ile devam etti.
Büyükşehir’in sorumluluk sahası dışında kalan 19018 nolu ve Kuyu Sokak’ta yaşayan
vatandaşların taleplerini geri çevirmeyen ekipler, bu noktalarda da konforlu ve güvenli
ulaşımı başlattı.
6 kilometre, 8 bin ton asfalt
Çalışmaların son durağı ise Müezzinler Mahallesi grup yolu oldu. 6 kilometrelik güzergâh
yol genişletme çalışmaları ile birlikte toplamda 8 bin ton sıcak asfalt ile buluşturuluyor.
Son durak belli oldu
Ekiplerin bir sonraki durağı ise Kulaklı-Uzakkışla- Büyükyanık Mahallelerini birbirine
bağlayan grup yolu olacak. Çalışmalar tamamlandığında Kaynarca ulaşımında yepyeni bir
dönem başlayacak.
“5 farklı noktada çalışmayı tamamlamak üzereyiz”
Yapılan açıklamada, “Şehir merkezi ve 16 ilçede sürdürdüğümüz sıcak asfalt çalışmaları
Kaynarca’da devam ediyor. Asfalt sezonunu daha verimli geçirmek için çalışma
stratejimizi değiştirerek, ilçenin tüm ihtiyaçlı alanlarını sıcak asfalta kavuşturarak
çalışmalarımızı tamamlıyoruz. Bu kapsamda 15 günlük zamanda güzel ilçemiz
Kaynarca’da 4 farklı güzergahta çalışmalarımızı tamamladık. Müezzinler grup yolunda ise
çalışmalarımız sürüyor. Yenilenmiş yolların ilçemize ve şehrimize hayırlı olmasını
diliyoruz” denildi.





