1. Haberler
  2. Ulaşım
  3. 15 Temmuz Demokrasi ve Milli BirlikGünü’nde ulaşım ücretsiz

15 Temmuz Demokrasi ve Milli BirlikGünü’nde ulaşım ücretsiz

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’nde belediye
otobüsleri, ADARAY ve Metrobüs seferlerinin ücretsiz olacağını açıkladı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’nde belediye
otobüsleri, ADARAY ve Metrobüs seferlerinin ücretsiz olacağını açıkladı.
Ücretsiz ulaşım ve meydandaki anma programı
Yapılan açıklamaya göre Demokrasi ve Milli Birlik Günü’nde vatandaşlar ücretsiz bir
şekilde belediye toplu taşıma araçları ile seyahat edebilecek.
Ayrıca o gün Demokrasi Meydanı’nda düzenlenecek etkinliklere de vatandaşlar toplu
taşıma araçları ile ulaşım sağlayabilecek.
Milletin zafer buluşması…
Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Milletimizin kahramanlık destanı
yazdığı, gözünü dahi kırpmadan meydanlara koştuğu o gecenin üzerinden 9 yıl geçti. 15
Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’nde belediye otobüsleri, ADARAY ve Metrobüs
ile ulaşımlar ücretsiz olacak. Demokrasi Meydanı’nda şehitlerimizi yâd edecek,
milletimizin zafer buluşması için yine meydanlarda olacağız. Tüm Sakarya’yı Demokrasi
Meydanı’na bekliyoruz” denildi.

15 Temmuz Demokrasi ve Milli BirlikGünü’nde ulaşım ücretsiz
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter